Butikspersonal kan godkänna kostnadsförslag direkt i programmet åt kunden. Däremot försvinner möjligheten att kunden också godkänner avtalsvillkoren.
- Leta fram rätt kostnadsförslag och välj "Besvara" nere till höger vid kostnadsförslag.
- Skriv anledning till varför butiken/du accepterar förslaget och inte kunden. Välj sedan Acceptera. Avböj betyder att du hjälper kunden att tacka nej till förslaget, ta ej miste på Avböj och Avbryt.
- Här klickar du på Skicka, så kan kunden följa länken och se att kostnadsförslaget är Accepterat.
(Avstå innebär att SMS ej skickas till kund). I Lycklaflödet kommer ändå informationen att framgå om kunden har sparat ärendelänken sedan tidigare.
Visa meddelandet i SMS:et innebär att det ändå kommer att synas i Lyckla. Skickas det ett SMS till kund trots att du väljer Avstå beror det på att du har en äldre programversion och ännu inte fått den nya. Programuppdateringar sker automatiskt. Önskar du ha programversionen tidigare kontakta support@adjoy.se
- Välj vilken status ärendet ska ha: "Pågående" om kunden accepterat ärendet och "Arkivera" om kunden avböjt.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.