Har du skickat ett meddelande från programmet till din kund och kommer på att du behöver skriva något mer inom 2 timmar från det att du senast skickade? Då kommer programmet inte att skicka ut ett nytt SMS till kunden om inte kunden har läst ditt tidigare skickade meddelande.
Det gäller även för meddelanden om du skickar kostnadsförslag och kommer på att du behöver återkalla detta inom 4 timmar aviseras det ej till kunden om jag kommunicerat något annat tidigare som är oläst. T ex. Jag har skickat ett kostnadsförslag som jag ganska omgående kommer på behöver ändras.
När nekat kostnadsförslag bekräftas av dig och ett meddelande går ut till kund och du direkt inom 8 timmar väljer att arkivera ärendet, skickas EJ arkiveringsbekräftelse- SMS:et om det tidigare ärendet är oläst. MEN däremot kommer det stå i kundens ärende när denne går in på länken att ärendet är arkiverat.
Det kan också bero på systeminställning som innebär att du alltid själv manuellt väljer att skicka ett meddelande när ärendet är klart att hämtas istället för att systemet automatiskt gör detta.
Du kan själv ändra den i backoffice. Här ska i så fall stå Ja.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.