För att kunden ska känna sig personligt välkomnad när den går in via sin ärendelänk kan du lägga till ett standardmeddelande till samtliga kunder.
Gör så här:
- Logga in i backoffice/Inställningar/Systeminställningar
- Skriv in "inledande text" i Sök-fältet
- Välj att klicka på den markerade raden i bilden
- Lägg till den text du önskar och spara.
Exempeltext med kundens förnamn.
Hej {firstName}!{newLine}Här hittar du mer information om ditt ärende:{caseNumber}.{newLine}Här ser du status på ärendet och kan följa det när det är klart. Har du andra frågor om ärendet så kan du skicka ett meddelande till oss här, så svarar vi dig så snart vi kan.
Bra att känna till: (newLine}=entertryckning
Här kan även skrivas om ni har särskilda villkor för inlämnade varor så visas det i Lyckla. - Starta om programmet.
Kommentarer
0 kommentarer
logga in för att lämna en kommentar.