
Adjoy Support
- Totalt antal aktiviteter 712
- Senaste aktivitet
- Medlem sedan
- Följer 0 användare
- Följs av 0 användare
- Röster 0
- Prenumerationer 377
Artiklar
Senaste aktivitet för Adjoy Support-
Hitta ett tidigare sålt presentkort
Vid avsaknad av ID, men känedom om period eller belopp.Notera att "Utfärdningsdatum" endast är en sortering och inte ett filter. Sök sålt presentkort på belopp Välj Köp alternativt "Ordrar/Köp"...
-
Kostnadsförslag med möjlighet för kund att lämna en kommentar före acceptans
Den här funktionen finns inte tillgänglig för alla utan kräver en särskild version.Inställning i backoffice behövs göras av den som är administratör för att meddelanderutan ska synas för kund. Stan...
-
Inställning kommentar kostnadsförslag
I backoffice, välj "Systeminställningar" Sök "lämna en kommentar" Klicka på raden: "Tillåt kund att lämna en kommentar när ett kostnadsförslag accepteras" Klicka i kryssrutan och Spara. Ändringen...
-
Fortnox felsökning
Saknas det verifikation eller underlag i Fortnox Inbox? Kontrollera meddelanden under Statistik och rapporter/ Fortnoxintegration. Vanliga fel kan vara att det saknas kontonummer i Fortnox som an...
-
Rabatter i kassan
Rabatt för artikel per kvittorad Finns flera i antal anges rabatten i kr/st. Om du ger 20 kr rabatt och har 2 artiklar, blir den totala rabatten 40 kr om du väljer "kr". Klicka på knappen "Ge rab...
-
Mängdrabatt bokföring
I kassan kan en mängdrabatt ges på kvittots totalsumma. Vid användandet av mängdrabatt bokförs rabatten så att företaget kan spåra totala mängdrabatter i sin bokföring.Det medför att varuförsäljnin...
-
SMS misslyckas vid meddelandeutskick
Kan bero på följande: Kund har avregistrerat sig genom avregistreringslänk i sms. Syns då i inställningarna för kundkortet i backoffice enligt bilden, eller i programmet i kundkortet. Välj "Ändr...
-
Ändra bild kostnadsförslag
Om kostnadsförslag redan skapats och sparats Då måste du välja att ändra ett pågående kostnadsförslag välj att inkludera bilden (endast bilder som det står "synliga för kund" visas då i kostnadsför...
-
Om kostnadsförslag
För att få en formell bekräftelse av kund gällande kostnadsförslag så finns funktionen kostnadsförslag i programmet. Kunden accepterar villkoren och kan enkelt tacka ja till ditt prisförslag. Till...
-
Parkera köp i kassan
Kan endast vara parkerat till dess dagskassan stängs. Måste avbryta alla parkerade köp för att kunna skapa dagens Z-dagrapport. Förbered köpet och välj knappen "Parkera" i kassavyn. Ange en kommen...